sobota, 21 września 2013

Aby włosy znowu były silne i piękne :)

Włosy chluba każdej Pani :).

Krótkie, długie, jasne ,ciemne, proste, kręcone, do wyboru do koloru.

Jednak gdy nadmiernie je gubimy nie jest Nam do śmiechu. Mężczyzna łysiejący nawet jest sexy a kobieta już nie...

Wypowiedziałam wojnę moim włosom :).

Od tygodnia piję napar z pokrzywy, tak a'propos bardzo smaczny :), myję włosy w szamponie wzmacniającym Radical i biorę tabletki zawierające skrzyp polny.Oczywiście  nie stosuję suszarki ani ich nie farbuję.

 Na blogu o pielęgnacji włosów przeczytałam, że można stosować też drożdże które trzeba zalać i później je wypić. Dziękuje ja postoję :).

Na efekty muszę jeszcze poczekać, ale już zauważyłam że włosy troszkę podniosły się u nasady i są lśniące.

Włosy zlitujcie się nade mną i już nie wypadajcie.

Proszę jak macie jakieś inne sposoby na ratowanie włosów to zostawcie komentarz.

A to mój zestaw wojenny : 

3 komentarze:

  1. To ja łącze się z tobą w bólu...mój zestaw wygląda podobnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry zestaw ,nie zniechecaj sie szybko to bedzie-ok i wlosy do pasa&

    OdpowiedzUsuń