środa, 25 września 2013

Dziecko to mój skarb :)

Staraliśmy się o dziecko długo, musieliśmy się leczyć a dokładnie ja.

Gdy dowiedziałam się że będę w ciąży skakałam z radości pod sufit. Nie mogłam doczekać się pierwszej wizyty, chciałam jak najszybciej usłyszeć serduszko. Najpiękniejszy dźwięk jaki słyszałam :). Ciąża przebiegała bezproblemowo z wykluczeniem cukrzycy ciążowej ale na szczęście córa urodziła się zdrowa. Kochamy ją nad życie :) .
Dlatego nie mogę zrozumieć a wręcz nie rozumiem jak można zakatować własne dziecko !!!! Powody są różne typu  bo płakało. No zesz kurwa jest malutkie potrzebuje przytulenia, nakarmienia i może dlatego płacze ?! Potrzebuje bliskości rodzica. I kto katuje ? a no matka, która nosiła to dziecko dziewięć miesięcy pod sercem. Przecież widziała je na zdjęciu usg , czuła jak kopie, czy już wtedy je nie kochała?! Jak nie chciała dziecka przecież są okna życia, można oddać dziecko bez żadnych konsekwencji!!! Nie, lepiej zabić !!!! Taki noworodek ma bardzo duże szanse na to aby znaleźć normalny kochający dom. Tyle młodych par i nie tylko nie mogą mieć dzieci a bardzo pragną. Zawodzi metoda in vitro więc zostaje adopcja a tu z kolei tysiąc szkoleń bez pewności że dziecko trafi do nas.

Dzieci powinno się kochać, otaczać opieką , pokazywać świat a nie sprawiać ból.

Co się dzieje z ludźmi?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz