czwartek, 12 września 2013

Mol książkowy

Mol książkowy to ja !!!!

Uwielbiam czytać !!! (choć lektury w szkole średnio mi szły , ciekawe dlaczego :))

Moja pierwsza książka Ania z Zielonego Wzgórza, uwielbiałam przygody rudzielca :)
Nie wiem dlaczego tak się zapisało, w picasie przekręcałam


Polecam z mojej małej biblioteczki :)

 Pierwszy raz sięgnęłam po kryminał i się nie rozczarowałam :)

 To co lubię w książkach najbardziej Zwykła Rzeczywistość :)
 Kto z nas nie zna opowieści o wamiprach? o pięknej miłości Belli i Edwarda :)
  Spóźnionych kochanków przeczytałam jeszcze w Liceum i jak moja babcia odnalazła tą książkę u mnie to była w lekkim szoku że mama pozwala na to abym to czytała :).





A to perełki z osiedlowej biblioteki
Zobaczymy czy córeczka da mi przeczytać choć jedną książkę w całości :)

Poza tymi pozycjami lubię książki Jodi Picoult, Moniki Szwai, Katarzyny Grocholi, Paolo Coehlo.

6 komentarzy:

  1. oooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaalaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie zbior Do Przeczytania sie powieksza co chwile, ale Ala z tych nielaskawych i poczytac nie da. przy starszych czytalam po nocach, a teraz wystepuje w roli smoczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiki też mi nie daje, bo ona tez musi poczytać po swojemu i mi zabiera, a wieczorem już mi się nie chce albo jest 1000 innych rzeczy do zrobienia...

      Usuń
  3. Nie wiarygodne, ale w twojej biblioteczce są identyczne książki jak w mojej. Co do jednej.

    OdpowiedzUsuń