piątek, 18 października 2013

DKMS- postanowiłam też pomóc...

Postanowiłam to zrobić.

Zarejestrować się w DKMS - Bazie Dawców Szpiku.

Rejestracja internetowa trwa chwilkę, teraz czekam na pałeczki do pobrania materiału genetycznego.

Co czuję po tej rejestracji?

Szczęście ale też i strach.

Szczęście bo może zostanę bliźniakiem genetycznym i będę w stanie komuś pomóc, a strach wiem może to głupie ale jak wyjdzie że ja sama na coś choruje, czy to możliwe?!

Wiem, wiem tak od razu nie zostaje się dawcą , ale czuję radość że się zarejestrowałam, że mogę komuś pomóc, bo ja lubię pomagać :).

Także z niecierpliwością czekam na list z fundacji.

Przyłącz się i Ty, razem możemy uratować komuś życie.

2 komentarze:

  1. Podziwiam i gratuluję decyzji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja muszę w najbliższym czasie wziąć dwa głębokie wdechy i też się zarejestrować ;)

    OdpowiedzUsuń