wtorek, 8 października 2013

Wróciłam :)

Trochę mnie tu nie było ale wracam :):):)

W końcu mam nowy telefon SAMSUNG GALAXY TREND :) . W końcu mam super aparat w telefonie i zdjęcia są cudowne.

Już jutro pierwsze urodzinki córeczki ale imprezę urodzinową robimy w sobotę. Relacja na pewno pojawi się na blogu :).

Nadeszła jesień. Dzięki Bogu pogoda Nas rozpieszcza i słoneczko wychodzi i możemy wychodzić na spacery i tak byśmy musiały bo pies z toalety jeszcze nie umie korzystać a szkoda :). Lubię patrzeć na piękne liście na drzewach. Jesień ma w sobie coś magicznego :).

W końcu też mimo że na osiedlu jest dużo młodych mam dzisiaj poznałam jedną, która też ma psa Goldena i podobne problemy do moich, więc podbudowałam się ogromnie.

Pozdrawiam serdecznie :)


1 komentarz:

  1. Też marzy mi się zmiana telefonu, bo mój niestety pomimo tego, że kupiony rok temu - to psuje się niemiłosiernie.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń