czwartek, 12 grudnia 2013

Brokułowo mi :)

Pewien pomysł na bloga już mam, zobaczymy co z tego wyniknie :)

Dzisiaj przedstawiam Wam Pomysł na lekki i szybki obiad.

Składniki:
makaron (u mnie penne)
pierś z kurczaka
brokuły
pół puszki kukurydzy
przyprawy: sól, pieprz, oregano, bazylia, czosnek
śmietana

Makaron i brokuły gotujemy al dente. Pierś myjemy, osuszamy i przyprawiamy, jak lubicie inne przyprawy nie krępujcie się, użyjcie :) i na patelnię. Do niej wrzucamy kolejno: brokuły, makaron, kukurydzę. Mieszamy, chwilę podsmażamy na końcu dodajemy śmietanę. Powstaje pyszny kremowy sosik :).

SMACZNEGO !!!!




4 komentarze:

  1. Pysznie wygląda :)
    Czyżby blog stawał się kulinarny? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Danie przypomina mi taką sałatkę z brokułami i piersią właśnie :) a z makaronem i Twoim opisem...hmm zjadłabym komputer w tym momencie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha a co do weny i kierunku bloga, to miałam podobnie, ale w sumie stwierdziłam będę pisać co mi przyjdzie na myśl, u mnie trochę bardziej mamuśkowo, ale rodzi mi się w głowie stworzenie drugiego bloga :>

      Usuń
    2. póki co lepiej niż pisanie idzie mi gotowanie więc więcej będzie przepisów ale kto wie może skuszę się na opisywanie naszej rzeczywistości :).

      Usuń