poniedziałek, 16 grudnia 2013

Gruba

Dzisiaj nie będzie ani postu pod tytułem co na obiad? ani co na kolację?

Tym razem podzielę się Wami recenzją książki.

Książka nosi tytuł "Gruba". Napisała ją Natalia Rogińska.

Bohaterka powieści nosi imię Magda. Ma 28 lat i jest grafikiem komputerowym . Na tym polu w swojej firmie nie ma jej równych. Chwali ją szef, chwalą koledzy, czasami nawet wykorzystują do tego aby zrobiła coś za nich, chwalą klienci biura.

Ma natomiast jeden bardzo poważny problem. Jest gruba (127 KG) Uwielbia jeść . Pożera słodycze , tak tak pożera nie je. Mimo tej nadwagi, jest ciepłą, kochaną wnuczką, mniej ciepłą córką, ale moim zdaniem jej mama na to zasługuje.

Do pełni szczęścia brakuje jej MIŁOŚCI. Pewnego dnia poznaje na przystanku Apolla, cudo nad cudami, co z tego wyniknie zapraszam do książki :) Napiszę tylko tyle że koniec jest zaskakujący. 

Książkę pochłonęłam w dwa wieczory. Kolejne pozycje czekają, może pomożecie mi wybrać?
Mam:

WŁOSKIE SEKRETY
JAK POZBYĆ SIĘ MATTHEW?
CIERPKOŚĆ WIŚNI
ZIELONE JABŁUSZKO
PODRÓŻ DO MIASTA ŚWIATEŁ
ROZWÓD DOSKONAŁY


3 komentarze:

  1. Pomogłabym, lecz tytuły nic mi nie mówią, gdyby byli autorzy podani mogłabym, któregoś polecić. Zainteresowałaś mnie fabułą, tylko mam już tyle tytułów do przeczytania...że nie dam rady, teraz kolejnej książki pochłonąć. Obecnie i tak czytam dwie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Recenzja bardzo przyjemna, chętnie przeczytam ;-)

    Nie wiem co Ci polecić, bo nie mi nie mówią te tytuły.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślałam że tak po samym tytule wybierzecie, coś mniej więcej tak :" o fajnie brzmi to niech przeczyta tą " :)

    OdpowiedzUsuń