środa, 18 grudnia 2013

Z dzieckiem u lekarza :)

Wczoraj miałyśmy wizytę kontrolną u pani neurolog.

Pani doktor oczywiście nie byłaby sobą jakby spóźniła się więc zamiast o 9.30 weszłyśmy po 10 !.

Wizyta trwała dosłownie 5 minut. Popukała, zmierzyła główkę, zadała jedno pytanie :
Czy córka bawi się tematycznie tzn. lalkami ?
 Tak bawi się
Dobrze.

Zaniepokoił ją wzrost Wiki ale po zbadaniu przez pielęgniarkę wagi i wzrostu stwierdziła że jest ok, ale zestresowałam się strasznie.

Na szczęście do tej pani na wizyty już nie musimy przychodzić.

HURRA !!!!!!

10 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem o co chodziło z tą tematycznością... tzn moja siostrzenica chyba będzie musiała uczęszczać na takie wizyty dlatego się zainteresowałam hmm

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze nie dopytywałam się..

    A co jest nie tak z Twoją siostrzenicą?

    OdpowiedzUsuń
  3. spontaniczna zabawa tematyczna to umiejetnosc pojawiajaca sie ok drugich urodzin. czesc lekarzy jest od czapy. ale pytanie co z siostrzenica nie tak tez lekko po bandzie... niektore dzieci sa po prostu indywidualistami :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ta umiejętność pojawia się ok. 2 lat to po co pani doktor pytała się o to teraz? Na szczęście już do tej pani nie będziemy chodzić...

    OdpowiedzUsuń
  5. A jakby się bawiła autkami, to źle?
    no helloł!
    Jakaś dziwna lekarka...

    OdpowiedzUsuń
  6. a to dobre pytanie o co pytala :-) tematycznie to sie bawia przedszkolaki :-)) roczniak moze i powinien nasladowac (o ile mu pokazemy) elrmenty zabawy jsk np tulrnie lali, karmienie lyzeczka, itp ale umiejetnosc taka to po 12 miesiacu dopiero sie zaczynac moze. Roczniak to jest taka srubka co biega, smiga, bawi sie chwile i idzie dalej, bo juz cos nowszego i ciekawszeg zobaczyl. moze Pani doktor chciala zagaic rozmowe :-) a co do wagi i wzrostu to w czym byl problem? bo ja sie troche zleklam po przegladzie- ala 11 miesiecy 25 dni 70cm i 7780 wagi jakas mala chyba

    OdpowiedzUsuń
  7. a o tym ze lekarze sa rozni to sie przekonuje na kazdym kroku. odwiedzilismy 4 neurologow. kazdy wydal inna opinie o dziecku :-) pytal o inne rzeczy i inne wydawal wyroki na dziecko :-) a w czwartek zostalysmy skarcone za za dlugie karmienie piersia, ze niby rok to duuuuuuzo za dlugo. myslalam ze rok to opymalnie :-) jesli pokarm jest i sie udaje ale widocznie Pani doktor widzi to inaczej. efekt jest taki ze i tak bedziemy sie karmic piersia az nam sie znudzi... moze przed 18 urodzinami przestaniemy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Domizelka jesteś szalona :) Jeśli masz pokarm i Ala jeszcze chce to czemu masz jej to odbierać :).

    Jak weszłyśmy do gabinetu to nawet nie zdążyłyśmy usiąść a już było zdanie Boże a co ona taki skrzat? To ja już w stresie, że może jest na coś chora, prawie już zlecała badania genetyczne, wysyłała do endokrynologa. Ostatecznie po zbadaniu wagi i wzrostu przez pielęgniarkę jest na 50 centylu, waży 10,24 a mierzy 76 cm. Jest po prostu drobna, no a ja i radek przecież nie jesteśmy wielkoludami :). W poniedziałek idę do pediatry to spytam się o jej opinię.

    OdpowiedzUsuń
  9. o rany, to ja sie przestraszylam teraz, bo Ala mlodsza co prawda o te pare miesiecy ale sporo mniejsza. W poniedzialek mam plan zabrac ja na badanie krwi, i mowisz ze napomknela endokrynologu... ciekawe ... to moze oznacze jej tez hormony tarczycowe...a skoro Wiktorka w 50 centylu to jakby idealna wagowo i miarowo

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie stresuj się kobieto. Co mówi Wasza pani pediatra? wiesz ze każde dziecko rozwija się w swoim tempie więc spokojnie... Już się nie nakręcaj :)

    OdpowiedzUsuń