środa, 1 stycznia 2014

Postanowienia noworoczne

Jak w temacie zaczynam :)

1. Być milszą dla męża, dziecka, całej rodziny.
2. Mieć więcej cierpliwości dla czytaj wyżej.
3. Schudnąć paradoksalnie do takiej wagi jak po porodzie czyli z 70 kg do 56.
4. Rozwinąć skrzydła.
5. Mieć więcej czasu dla rodziny.
6. Zwiedzić ciekawe miejsca, które lubią rodziny z dzieckiem :).
7. Zadbać o siebie.
8.Mieć więcej czasu na czytanie książek niż siedzieć w internecie lub na kanapie przed tv.
9.Nauczyć się dobrze szyć.
10. Zostać perfekcyjną panią domu.


7 komentarzy:

  1. Ja to chyba zrezygnuje całkiem z jakichkolwiek postanowień...taki mnie leń ogarnął :) ale życzę powodzenia!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no chyba, że zdobędę kasę na maszynę to wtedy będę mogła zaliczyć szycie do takowych :)))

      Usuń
    2. ja do tej pory też ni sobie nie postanawiałam a w tym roku postanowiłam, najbardziej chce dotrymać punktu trzeciego bo naprawdę źle się czuję z tą wagą i wyglądem co jest.

      Usuń
  2. A gdzie jakieś postanowienia blogowe?
    Więcej pisać ? Mieć mnóstwo czytających? Blog Roku? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dosłownie ale punkt czwarty o tym mówi :)

      Usuń
    2. Okej, bo już myślałam, że o blogu zapomniałaś ;-)

      Usuń
  3. Ja co roku robię postanowienia noworoczne i... nigdy ich nie realizuję:)

    OdpowiedzUsuń