niedziela, 23 lutego 2014

Pierwszy trening z Mel B

Niedługo wiosna a jak minie wiosna lato i trzeba się pokazać innym ludziom, a tu i ówdzie pojawił się tłuszczyk. A tak szczerze postanowiłam zrzucić dla zdrowotności przynajmniej 10 kg.
Jestem na diecie , ale nie na takiej że tylko liść sałaty i jedna marchewka na cały dzień, tylko jem wszystko z umiarem. Na pewno zrezygnowałam ze słodyczy i słodkich napoi na rzecz wody gazowanej. Herbaty nie słodzę, nawet mi smakuje gorzka a co do kawy to niestety jedną łyżeczkę muszę posłodzić. Jem 3 główne posiłki i dwa mniejsze. Jem co 2,3 godziny. Dużo spaceruję z córcią i na wieczorne spacery chodzę z psem ja.

Co do ćwiczeń to dzisiaj spróbowałam ćwiczyć z Mel B. Wybrałam 20 minutowy trening całego ciała. Napiszę szczerze nie wytrzymałam całych 20 minut ale serię każdego ćwiczenia wykonałam. Śmiałam się do męża że jak jutro nie wstanę do córki to on wstanie, Czuję wszystkie mięśnie. Mam nadzieję, że codzień będę ćwiczyć.



1 komentarz:

  1. Ja polecam pilates :) Nie zgrzejesz się i na następny dzień zakwasy nie męczą tak bardzo a daje efekty.

    OdpowiedzUsuń