środa, 26 lutego 2014

Slumdog milioner z ulicy :)

Wczorajszy wieczór spędziłam nie przed laptopem a przed telewizorem.

Spędziłam go razem z mężem, było extra, oby więcej takich wieczorów.

Co nas skłoniło do tego aby wspólnie spędzić wieczór? Ano film

SLUMDOG MILIONER Z ULICY

Film ten miał aż  10 nominacji do Oskarów a zdobył 8, więc film godny obejrzenia. W rolach głównych

Krótko o fabule:

18-latek o imieniu Jamal dostaje się do indyjskiej wersji Milionerów. Przy ostatnim pytaniu Jamal  zostaje aresztowany, ponieważ ludzie nie wierzą w Niego. Nie wierzą że prosty chłopak ze slumsów może mieć taką ogromną wiedzę. W czasie przesłuchania, poznajemy jego historię. Opowiada o dzielnicy, w której żył, o światku przestępczym i o jednej jedynej miłości, której nie da się zapomnieć. Ostatecznie władza pozwala mu odpowiedzieć na to ostatnie pytanie i wygrywa główną nagrodę. Także odzyskuje na dobre swoją miłość, piękną Latikę, którą utracił jeszcze w dzieciństwie.

Film bardzo wciągający, jak usiadłam tak w niego wsiąkłam. Jamal i Latika zdobyli moje serce.

Polecam gorąco ten film :)


5 komentarzy:

  1. Teraz żałuję, że go wczoraj nie oglądałam, a widziałam, że ma być chyba na polsacie... ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak był na polsacie, film super , ja specjalnie go też nagrałam :)

      Usuń
  2. Widziałam ten film jakiś czas temu - fenomenalny!

    OdpowiedzUsuń