czwartek, 6 lutego 2014

Zdrowy sen dziecka

Każdy rodzic wie że sen to zdrowie.

Każdy rodzic chce w ciagu dnia mieć choć 1,5 h dla siebie. Na fejsa, na kawę, na czytanie książek, na cokolwiek co pomoże rodzicowi się zregenerować :).

Mam to szczęście że moja Wiki ma jeszcze drzemkę w ciągu dnia, trwającą 1,5 h. Przychodzi godzina 11, bierze monia, ładuje mi się na kolanka, oglądamy My Little Pony i po 10 minutach córka śpi. A co robi mama w tym czasie, kiedy córeczka słodko drzemie?
Ano robi sobie drugie śniadanko, kawkę i zasiada przy laptopie. Gdy nie miałam bloga na początku przeglądałam fejsa, później pudelka, onet i różne tam inne strony. Gdy już mi się znudzi laptop biorę się za książkę.  Obiadu  w tym czasie nie robię ponieważ "gotujemy" i "sprzątamy" razem przed jej drzemką :). Córcia ma swój sprzęt sprzątający i mi pomaga :).

Mam to szczęście, że Wiktoria przesypia całe noce od powrotu ze szpitala. Na jedzenie musieliśmy ją wybudzać. Wyjątek stanowi katar lub inne nocne potwory. Gdy położymy ją po 20.00 śpi do 6.30. W lato na nasze nieszczęście wstawała już o 5. MASAKRA !!!

Zawsze czy to przed drzemką czy na wieczór wietrzę jej pokój. Mąż się śmieje że wychładzam mieszkanie ale mam na tym punkcie fioła. Uważam że to też wpływa na dobry sen dziecka.

Zdrowy i bezpieczny sen dziecka to podstawa prawidłowego rozwoju dziecka :).



6 komentarzy:

  1. Z wietrzeniem też mam fioła. Ale dzięki temu i nam lepiej się śpi.
    A moja KoCórka to bardzo rzadko drzemie w dzień :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świeże powietrze w sypialni = zdrowy sen rodziców.

      Sama przestała sypiać w dzień czy Ty przestałaś ją kłaść?

      Usuń
  2. To bardzo ładnie sypia Ci w nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sama lubię spać w rześkim powietrzu, więc doskonale rozumiem to wietrzenie.
    dziewczynom wietrzę nawet w mrozie, czego mój mąż też nie rozumie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Też tak muszę robić. Teraz w sezonie zimowym kupiłam też termometr z higrometrem i jak jest zbyt niska wilgotność wieszam mokry ręcznik na kaloryfer. Polecam!

    OdpowiedzUsuń