wtorek, 11 marca 2014

Obiadowo i deserowo :)

Dzisiaj zaproponuję Wam gulasz z kaszą gryczaną i deser- placki bananowe :).



Na gulasz potrzebujemy:
łopatkę , cebulę, czosnek, olej, sól, pieprz, ostra papryka, mąkę do opruszenia mięsa.
Łopatkę kroimy w małą kostkę, opruszamy mąką i na patelnię, Smażymy tylko tyle aby mięso zmieniło kolor. Mięso przekładamy do garnka, a na tym samym oleju chwile szklimy cebulę, pokrojoną jakkolwiek i czosnek- j.w. Wrzucamy do garnka i wszytsko razem dusimy około 1h. Pod koniec duszenia dodałam pół łyżeczki ostrej papryki  wproszku, dwa listki laurowe, ziele angielskie. Do gulaszu podałam kaszę gryczaną. Jako surówkę można podać ogórki kiszone, mizerię albo cokolwiek chcecie :).



Na deser potrzebujemy :

Banana i białko jaja kurzego. Miksujemy i smażymy na patelni bez oleju taki przepis dała Ewa Chodakowska. Niestety ja musiałam dodać odrobinę oleju. Słodycz placków przełamałam kwaśnymi kulkami winogron :). Pyszne :). Byłam w szoku bo Wiki też smakowały :).

SMACZNEGO :)

3 komentarze:

  1. Ha! Ja dzisiaj też miałam gulasz na obiad ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gulasz również często robię zazwyczaj do placków ziemniaczanych. A o tych bananowych nie słyszałam, ale skuszę się! :)

    OdpowiedzUsuń