niedziela, 16 marca 2014

Shopping :)

Dzisiaj miałam wychodne. Pojechałam do Warszawy na małe zakupy. Miały być zakupy fur mich a wróciłam z rzeczami dla Wiktorii. Matki tak mają :).
A oto moje perełki :



Skarpetki marks&spencer , mama wyszła z kartą Marks&Spencer :)

Spodnie  jeansowe C&A, body C&A
bluzeczki Reserved :)

Oby więcej takich wypadów :)

Chciałam jeszcze wejść do Rossmanna ale był zamknięty. Po ciuchach lubię wybierać w kosmetykach :).

Nie wiem czy to ja mam taki gust czy naprawdę w tych sieciówkach nic fajnego nie ma ? A może ja źle trafiam, może powinnam chodzić do innych sklepów? Jakie sklepy Wy odwiedzacie ? Piszcie :)

3 komentarze:

  1. bluzeczka z Minnie :)
    u nas szał na takie printy teraz, w tesco jest teraz dużo tego motywu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nic nie mówiłaś, że będziesz w wawie, poprosiłabym o czekoladki M&S ;D W sklepach jest dużo, wszystkiego tylko wtedy, kiedy akurat jestem przypadkiem i nie mam zamiaru robić zakupów, natomiast gdy wybiorę się w tym celu, już nie ma upatrzonych przeze mnie rzeczy a i innych ciekawych też nie :/ Reserved my też lubimy, często nas ratuje! :)

    OdpowiedzUsuń