wtorek, 4 marca 2014

Spaghetti carbonara



Zdjęcie z google, ponieważ zanim się zorientowałam, że może trzeba pstryknąć zdjęcie na bloga to już nie było co fotografować :)

Dzisiaj na obiad SPAGHETTI CARBONARA :)

Potrzebujemy:
makaron spaghetti
boczek
2 żółtka
śmietankę 30 % u mnie była 18 %
cebula
czosnek
sól, pieprz, bazylia

Na początku gotujemy makaron. W czasie gdy makaron się gotuje kroimy boczek w drobną kostkę i wrzucamy na dobrze rozgrzaną patelnię. Następnie gdy boczek już się zrumieni zdejmujemy i na tym tłuszczu co smażył się boczek wrzucamy cebulę a następnie czosnek i dusimy 5 minut.
W miseczce mieszamy 2 żółtka, 120 ml śmietanki i dwie łyżki startego sera. Pozostałą śmietanę wlewamy na patelnię gdzie jest cebula i czosnek i dodajemy boczek.Zmiejszamy płomień i dodajemy wymieszane jajko ze śmietaną i serem.  Mieszamy i przyprawiamy solą, pieprzem, ja jeszcze dodałam suszoną bazylię.  Do tej mieszanki wrzucamy makaron i wszystko razem dobrze mieszamy.
SMACZNEGO !!!!

2 komentarze:

  1. Pyszności ! Kiedyś (jak nie będę na diecie ;) ) to sobie pozwolę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na diecie, ale tego nie mogłam sobie odmówić :)

      Usuń