poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Projekt Runway-suknie ślubne

Wczorajszy odcinek to odcinek pełen niespodzianek. Zamiast tradycyjnego wyboru projektant -modelka, tym razem to modelka wybrała projektanta. Modelki stały się klientkami projektantów. Nie obyło się bez burzliwych dyskusji, ale końcowy efekt wygląda tak:

projekt doroty

projekt Kuby

projekt Liliany

projekt macieja

projekt Mility

projekt Natalii

projekt piotra

projekt serafina
 Zdjęcia pochodzą z głównej strony programu Projekt Runway.

 Do jury dołączyła Gosia Baczyńska.
Odpadła Dorota - moja faworytka, no ale cóż takie życie. W programie Dzień Dobry Tvn przyznała rację jury, więc ja też muszę się z tym pogodzić :(. Fajnie że dalej się rozwija i za dwa tygodnie otwiera sklep.
Patrząc na te suknie to najbardziej podobają mi się suknie Mility i Natalii ( oczywiście jakby było mniej tiulu).

A Wam która suknia ślubna spodobała się najbardziej ?:)


7 komentarzy:

  1. Mility tak a Liliany przeszkadza mi ten ala trójkąt, bez tego byłaby ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie tym razem nic nie powaliło...

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej nie podobał mi się projekt Serfaina. aaaa fuuuuu!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go od początku nie trawię...a ta suknia to nie wiadomo czy na ślub czy na pogrzeb nie nie nie

      Usuń