czwartek, 29 maja 2014

Intensywna regeneracja włosów- BIOVAX w użyciu :)






Na mojej półce w łazience od kilku dni stoją o to takie kosmetyki firmy BIOVAX-
szampon,maseczka i serum do włosów. Mam serię intensywnie regenerującą do włosów wypadających. Oprócz tego łykam codziennie Vitapil.
Szampon myje dobrze aczkolwiek włosy są szorstkie ( może to dlatego że nie zawiera parabenów), ale wystarczy nałożyć maseczkę i posiedzieć z nią pół godziny aby włosy były gładkie, miękkie i lśniące. Serum natomiast super wygładza suche końcówki.
Jestem tymi kosmetykami zachwycona i polecam każdej dziewczynie do codziennej pielęgnacji włosów.

5 komentarzy:

  1. kiedyś używałam maseczki do włosów.
    włosy wypadają mi na potęgę, chyba ponownie jej spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam szampon Vichy Dercos-jest rewelecyjny na wypadanie włosów! A z Biovaxów lubię maseczki do włosów blond i ciemnych-pozostałe na mnie nie działają :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam jak mi mocno wypadały włosy szampon i maskę przeciw wypadaniu. Powiem szczerze, ze skuteczne :) Mama używa do włosów farbowanych i też chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę kiedyś wypróbować te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę koniecznie spróbować. Moim włosom przydałaby się regeneracja:)

    OdpowiedzUsuń