środa, 28 maja 2014

Obiadowo: kotleciki z cieciorki

Niedawno mąż do domu przyniósł torebkę cieciorki. Swoje odleżała aż wczoraj stwierdziłam czas ją zjeść :). Przeszukałam internet w celu znalezienia fajnego przepisu na wykorzystanie cieciorki i padło na kotleciki.
Włoski groch moczył się przez całą noc.
Do przygotowania kotlecików potrzebne będą:
cieciorka
3 cebulki dymki
czosnek
oregano
bazylia
sól
kasza kukurydziana
bułka tarta ( ja starłam pół kajzerki)
jajo
olej

Cieciorkę gotowałam 1,5 h. Po ugotowaniu odsączyłam, zostawiając wodę z gotowania.  Wrzuciłam do miksera i zmiksowałam na gładką masę. Była zbyt sucha więc dodałam wodę z gotowania. Później wrzuciłam bazylię , oregano, sól, podsmażoną cebulkę , bułkę tartą, jajo i wyciśnięty przez praskę czosnek. Wszystko wymieszałam, uformowałam kotleciki, opruszyłam kaszą kukurydzianą i wrzuciłam na rozgrzaną patelnię. Smażyłam kilka minut na złoty kolor.
Smacznego :)

Oryginalny przepis pochodzi z tej strony : http://lawendowydom.com.pl/kotlety-z-cieciorki-z-ziolami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz