piątek, 9 maja 2014

Zamykaj drzwi do domu, matko!!!




Myślałam że padnę na zawał...
PT poszedł z Panem Psem na spacer.
Zamknęłam drzwi a córcia podeszła do telewizoru/a ( zawsze nie wiem jaka forma prawidłowa , może napiszę do Pana Miodka :).  Wyszłam tylko na 30 sekund do toalety, ale to wystarczyło by moja córka podbiegła do drzwi i otworzyła je i podeszła do schodów na klatce i już była na drugim schodku.
Co by było gdyby....

Już wolę nie wyobrażać sobie co by mogło się stać...
Teraz mam nauczkę do końca życia, teraz po każdym wyjściu Pana Taty będę zamykać drzwi.
Sama nie wiem czy dobrze zareagowałam ale nie skrzyczałam jej tylko usiadłyśmy na kanapie i zaczęłam tłumaczyć, że nie wolno , z dom wychodzimy tylko razem i tak dalej, Wiki na poczatku się rozpłakała, może sama się wystraszyła a później kiwała głową, że rozumie. Tiaaaaa jasneeeee
Tak więc mamo jak Twoje dziecko umie otwierać drzwi wyjściowe to zawsze je zamykaj!!!!!!!
Ja już będę sprawdzać po 1000 razy czy są zamknięte i czy mogę ją na chwilę zostawić samą.




4 komentarze:

  1. Oj trzeba na każdym kroku uważać.
    Dobrze, że krótko Cię nie było.

    OdpowiedzUsuń
  2. adlaczego ja nic o tym nie wiedzialam?a............Babcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja myślałam, że na zawał zejde jak syn gdy miał 18 miesięcy sam zszedł po schodach na parter jak byłam w toalecie.

    OdpowiedzUsuń