środa, 10 września 2014

Siedem faktów o mnie







Postanowiłam przyłączyć się do zabawy, która podpatrzyłam u Canny. Siedem faktów o mnie :)



1. Urodziłam się 7 lipca , siódemka to moja szczęśliwa liczba.

2. Jestem zodiakalnym Rakiem a co za tym idzie DOMATORKĄ :).

3.Dawno, dawno, temu  byłam we Włoszech i zakochałam się w przystojnym Włochu, który miał na imię ANTONIO.

4.Jako nastolatka próbowałam palenia papierosów ( na szczęście nie palę ).

5.W największą śnieżycę wybrałam się z przyjaciółką na wagary do Warszawy.

6.Uwielbiam włoskie jedzenie (pizza, makarony) .

7. Wiem co to znaczy zgubić paszport, i siedzieć face to face z celnikiem, nie było Schengen :).

Jeśli masz ochotę napisz coś o sobie w komentarzu albo przyłącz się do zabawy i opublikuj na swoim blogu fakty o sobie :).

1 komentarz: