poniedziałek, 29 września 2014

Spacerówka 4Baby La caprice-walk with style :)






Oto nasza nowa spacerówka, właściwie nowa kareta Wiktorii :)

Bardzo długo szukałam tej jedynej spacerówki. Jak mi się jakaś bardzo podobała to cena była zbyt wygórowana a  tandety za 100 zł nie chciałam kupować. W sklepie od razu spodobała mi się spacerówka polskiej firmy 4Baby. Firma ta istnieje od 2005 roku i jest najpopularniejszą polską marką wśród artykułów dla dzieci. Wszystkie produkty tej firmy posiadają  certyfikaty i homologację wydane przez akredytowane jednostki badawcze w kraju i zagranicą. Myślę, że lepiej nie mogliśmy trafić :).

Zależało mi na tym , aby spacerówka miała:
-regulację oparcia, Wiktoria ma jeszcze jedną drzemkę w ciągu dnia, tak więc gdyby sen złapał na spacerze można rozłożyć siedzenia i komfort snu się poprawia
-pasy bezpieczeństwa
-skrętne kółka mega mega wygoda.
Spacerówka zajmuje bardzo mało miejsca po złożeniu.
Z zestawem kupiliśmy ciepły pokrowiec na nóżki i folię przeciwdeszczową.
Jak na razie jesteśmy zadowoleni z zakupu :).
4 Baby just for your baby :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz