wtorek, 11 listopada 2014

Rodzinny seans filmowy: Smerfy 2 i Madagaskar 3.

Dzisiejszy Dzień Niepodległości upłynął Nam pod znakiem animowanych bajek.
Na pierwszy rzut poszły SMERFY 2 . Jedynki nie oglądaliśmy i nic się nie stało. Bajka fenomenalna. Miło było kolejny raz popatrzeć na Neila Patricka Harrisa. Cytuję słowa do męża: Taki przystojny mężczyzna, niestety gej :(.  W dzieciństwie smerfy były moją ulubioną bajką na dobranoc :).
O czym jest bajka? 

Jak zwykle toczy się walka między dobrem a złem w scenerii paryskiej. Fabuły nie będę Wam opowiadać, powiem tak naprawdę warto je obejrzeć. Ja z mężem pokładaliśmy się ze śmiechu :).  Oczywiście zwyciężają smerfy a gargamela wysyłają w kosmos :). Polski dubbing niestety do de, poza fenomenalnym jak zawsze Jerzym Stuhrem w roli Gargamela. 


 Druga bajka na którą się skusiliśmy to wszystkim dobrze znany Madagaskar 3 .  Dzielne zwierzaki w końcu wrócą do Nowego Jorku ale z przerwami na kraje europejskie. Trafiają do cyrku gdzie bardzo zżywają się z ekipą cyrkową.

Zdjęcia : Google
Bajki oglądaliśmy na odkodowanym kanale HBO. W kolejce czeka film polski pod tytułem Pod mocnym aniołem.  Czytałam książkę, zrobiła na mnie średnie wrażenie, recenzję możecie przeczytać tu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz