środa, 3 grudnia 2014

Happy wednesday !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kilka rzeczy mnie w tym tygodniu ucieszyło :

Sesja zdjęciowa dla Wiki w klubie malucha z okazji mikołajek. Jak będzie czym to pochwalę się na blogu, bo ja raczej z tych, które nie za pięknie wyglądają na zdjęciach, ale za to Wikusia jak już chciała zapozować to pięknie uśmiechała się do pani fotograf :)





Ostatnio trochę spuściłam z tonu i fajnie bawimy się z Wiktorią, fajnie spędzamy ze sobą czas. Budujemy silną więź, taką jaką powinna łączyć mamę z córką . W weekend kupiliśmy gigant puzzle i są hitem. . Pierdyliard razy układamy, układamy i układamy :)






Zrobiłam pyszne kopytka :)




Cieszą mnie coraz lepsze relacje z mężem :).





Po prostu cieszę się życiem i  cieszę się że mam taką rodzinkę :)





Zdjęcia : google









1 komentarz: