czwartek, 18 grudnia 2014

Świąteczne porządki dobre na chandrę :)

Dzisiaj jak zawsze byłyśmy w klubie malucha.

Temat przewodni : choinki. Dostałyśmy kartki, klej, gwiazdki, dzwonki i przyklejałyśmy na choinkę. Nasza choinka powędrowała do dziadków:). Byli bardzo zadowoleni z naszej choinki więc im się podobała :).

Po powrocie do domu złapałam doła :(. Wszystko w domu zaczęło mnie wkurzać. Dobrze że Wiki ucięła sobie drzemkę więc ja przy kawie, pierniku mogłam dojść ze sobą do ładu :).

Efekt: posprzątana cała kuchnia :).

Efekt: uporządkowałam sypialnię i przebrałam ozdoby choinkowe .

Efekt : przedpokój uporządkowany, buty schowane do szafek, kurtki do szafy.  Na ścianie wisi ramka w końcu doczekała się zdjęć po 6 latach :).

Tak popołudnie uznaję  mimo wszystko za udane :)


zdjęcie : google



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz