poniedziałek, 12 stycznia 2015

Jak wybrać dobry hotel dla swojego pupila?

Kiedyś Goldi nasz pies jeździł z nami wszędzie. Nie wyobrażaliśmy sobie oddać go do hotelu dla psów. Bałam się że tam nie będzie traktowany dobrze, będzie spał gdziekolwiek, ogólnie będzie mu bardzo źle. W momencie, kiedy pojawiła się Wiktoria a nasz samochód nie zwiększył swojej objętości podjęliśmy decyzję  jak my to ładnie określamy wysyłamy Goldiego na wakacje,do innych kolegów i koleżanek. Dwa pierwsze hotele widzieliśmy wirtualnie, do trzeciego, ostatniego wybraliśmy się osobiście, w celu pokazania Goldiemu gdzie będzie stacjonował przez kilka dni.
Dom Państwa-hotelarzy znajdował się na skraju Bolimowskiego Parku Krajobrazowego. Mają tam dom,wybieg dla psów i boksy ogrzewane w zimę, a włączona klimatyzacja w lecie. Pan Paweł opowiadał że w lecie psy,które były u nich wolały leżeć i chłodzić się w boksach niż iść na spacer. Każdy boks poza ogrzewaniem miał posłanie, dwie miski i mały wybieg. Pan Paweł i jego urocza żona ugościli nas pyszną herbatką i pierniczkami w kształcie łapek psa :). Byłam pozytywnie zaskoczona otwartością i życzliwością  bądź co bądź obcych ludzi. Poza tym zakochali się w naszej Wiktorii.
Ja jak to ja zaczęłam się obawiać czy Goldi się przyzwyczai się do tego, że będzie w boksie ,będzie na dworzu.  Dla swojego komfortu psychicznego przestałam o o tym myśleć do dwóch dni przed oddaniem mojego psa do nich. W dniu wyjazdu pan Paweł przyjechał po Goldiego, jest taka opcja. Po podpisaniu umowy Goldi poszedł z właścicielem jak ze swoim. Wszystkim było troszkę smutno, a Wiktoria się rozpłakała, gdzie mój Wawa ?:( Rozpogodziła się na myśl że jedzie do babci Gieni.
Kiedy Pan Paweł przywiózł goldiego spowrotem przytulenia nie było końca. Ciesze się, że jest już w domu.
Tak więc na co zwracać uwagę?
Na pewno na dojazd,czy hotel blisko czy daleko od naszego miejsca zamieszkania
na pewno na cenę hotelu
na pewno czy jest opcja wcześniejszej wizyty gdzie pies może zapoznać się z miejscem gdzie będzie bez właścicieli
czy właściciele hotelu chodzą z psami na dłuższy spacer czy pies leży tylko w boksie
czy hotel ma pozytywnie opinie, wystawiane przez wcześniejszych "gości" hotelu
W tym hotelu była też opcja pupil-online ale ani razu nie zdecydowałam się na podglądanie Goldiego. Bałam się że jak go zobaczę smutnego to i ja będę miała zepsuty humor. Tak żyłam nadzieją że w hotelu jest mu bardzo dobrze.
Wrócił stęskniony, nakarmiony, kolejne wakacje czekają go w Wielkanoc albo wtedy kiedy państwo wyjedzie na urlop.
Polecam każdemu właścicielowi psa ten hotel.
www.hotelikpupila.pl/

1 komentarz:

  1. Wiedziałam, że wrócisz ;)
    Ja mojego pupila zostawiałam u rodziny. U nas też są hotele dla zwierząt, ale nigdy nie zdecydowałam się, by go tam zostawić... :)

    OdpowiedzUsuń