środa, 25 lutego 2015

Bajki,które uwielbia moje dziecko :)

Wiktoria jest dzieckiem, które uwielbia oglądać bajki.

Najpierw oglądała Peppę, George'a na Mini Mini.

Jednak ten kanał poszedł w odstawkę i na jego miejsce wskoczył Disney Junior.

Na tym kanale jest kilka bajek,które Wiki ogląda namiętnie.

1.Jej Wysokość Zosia. 



Miłość do Zosi zaczęła się wraz z kupnem puzzli, gdzie do ułożenia była słodka uśmiechnięta dziewczynka. Teraz Wiki krzyczy Będzie Zosia, będzie Zosia. Uwielbia tę bajkę a ja nie mam nic przeciwko temu żeby ją oglądała. Krótkie historie zawsze z morałem,bez przemocy, bez strzelania.

2.Klub przyjaciół Myszki Miki.


Myszka Miki, Kaczor Donald, pies Pluto, Daisy, Minnie, Goofy mają różne przygody. Gdy cś sprawia im problem, proszę o pomoc stworka cośka. Ja z Wiki oglądałam odcinek,w którym  Daisy i Miki robili tort dla Minnie. Musieli wsypać odpowiednią ilość  mąki do miski, wbić jajka , upiec przez kilka minut. Dziecko przez zabawę uczy się liczyć :) 


 3.Klinika dla pluszaków. 

 Dosia ma swoją zaczarowaną klinikę, w której leczy chore zabawki :)

4. Gumisie, brygada RR, smurfy.




To raczej bajki z dzieciństwa mamy :), ale Wiktoria chętnie na nie spojrzy :).

5. Art Atack.

 Art Attack to wyjątkowe i inspirujące projekty plastyczne zaprojektowane tak, by pobudzać wyobraźnię i kreatywność. Zachęcają one do wyrażania siebie i swojej osobowości, pokazując wszystkim dzieciom, niezależnie od ich umiejętności, że każdy może zostać artystą.(google)

Wiktoria nie ogląda bajek cały dzień. Ogląda głównie rano i trochę po południu.  To informacja dla tych, którzy by chcieli zhejtować oglądanie bajek :).

2 komentarze:

  1. Zdecydowanie są to też typy mojej córki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. My cały czas na etapie Baby Tv, więc żadnej z tych bajek nie znam. ;)

    OdpowiedzUsuń