niedziela, 8 lutego 2015

Pies to nie zabawka!!!!!!

Na portalu społecznościowym,na wallu pewnej kobiety pojawił się wpis o tym,że w pobliżu jej domu znalazła psa, który był przywiązany do pudła. Pozostawiony sam sobie zimą gdzie w nocy jest temperatura minusowa.
Człowieku ja się pytam, jakim prawem najpierw dajesz dom szczeniaczkowi,kóry tak pięknie wygląda,a jak już jest stary, to go wywozisz do lasu i go wyrzucasz?!
Człowieku ja się pytam,dlaczego po prostu nie zawieziesz go do schroniska, gdzie zawsze znajdzie ciepły kąt i coś do jedzenia?
Człowieku jak Ty byś się poczuł gdyby Twój rodzic, stwierdził że po kilku latach już ma Cię dość,ma dość łożenia na Ciebie i tak po prostu wystawił Cię za drzwi?!
Do cholery jasnej pies to istota żywa,która nie powie nie wyrzucaj mnie,która nie powie jak możesz mi to zrobić,przecież tak dobrze Nam się ze sobą żyło. Nie obroni się sam. To co pies może Ci zaoferować to swoją bezinteresowną miłość, przyjaźń i oddanie.  Jedyne co mu do szczęścia porzebne to dwie miski, posłanie i choć trochę miłości. Dlaczego tak mu się odwdzięczasz? Pies jest dobry jak jest mały,a jak już jest duży,niekiedy schorowany,to sru go do lasu...
Nie wyobrażam sobie żebym teraz Goldiego po siedmiu latach bycia razem,zapakowała  do samochodu i  wyrzuciła go w lesie. Teraz jak to piszę to mam łzy w oczach i chce mi się wyć.
Dlaczego ludzie stają się tacy bez uczuć?! Od dawna nie ma żadnej świętości. Matka zabija swoje dziecko/dzieci,  mąż na żywca brutalnie bije swoją żonę bo "zupa była za słona",  ksiądz molestuje dziecko.
Jak czytam takie historie to naprawdę tracę wiarę w człowieka.
Pies i człowiek byli ze sobą od zarania dziejów.Pies wszędzie człowiekowi towarzyszył. Wiele razy słyszałam w serwisach informacyjnych,że pies uratował dziecku życie. Przypomina mi się historia o dziewczynce, która  zgubiła się w lesie, znalazł ją pies i ogrzewał własnym ciałem. Czy to nie piękna historia? Zgodzę się że pies też może zrobić krzywdę, ale  taka historia zdarza się niebywale rzadko.
Apeluję do Was, pies to nie zabawka.!!!!!!!
Zanim zdecydujesz się kupić psa,przemyśl to milion razy.
Jak już się zdecydujesz,to daj mu szansę żyć u Twojego boku do momentu aż nie postanowi przejść za Tęczowy Most.

Czy mógłbyś kiedykolwiek wywalić taką słodką mordkę?!


6 komentarzy:

  1. Cudne psisko :) I faktycznie pies to wielka odpowiedzialność. My bardzo chcemy psiaka ale nie mamy miejsca na zwierzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje w imieniu Goldiego :). Witam w moich skromnych progach :).

      Usuń
  2. Piękny piesek! W 100% podpisuję się pod Twoim postem. Nie potrafię zrozumieć jak można być takim nieczułym i zwyczajnie pozbawionym empatii. Przecież zwierze czuje i rozumie.. Przecież ono także potrzebuje czuć się kochanym i szczęśliwym.. Okropne jest to, że dużo się słyszy takich historii.. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę czytać takich historii bo serce mi się po prostu kraje na myśli o tych zwierzętach które potraktowane są dosłownie jak zabawki.

    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogę :(, tak mi szkoda tych naszych czworonożnych przyjaciół:(.

      Usuń