wtorek, 10 marca 2015

Obiadowo: Kuskus z warzywami

W większości przypadków jak poproszę PT o zakup warzyw na patelnię Hortex kupuje takie jakie mi odpowiadają ( z ziołami i papryką, z przyprawą włoską ). Dzisiaj jednak kupił takie , które mi nie podchodzą i muszę improwizować w kuchni.
Ostatnio robiąc porządki w szafce z przyprawami, makaronami, ryżami, kaszami natknęłam się na resztkę kuskusu i właśnie kuskus postanowiłam wykorzystać na dzisiejszy obiad :).

Kuskus pochodzi z północno-zachodniej Afryki.

powstaje z pszenicy durum

ma dużo błonnika

jest lekkostrawny

ma więcej białka niż ryż i kasza perłowa

można go podawać dzieciom :)


 I to szczera prawda , Wiki zajadała się kaszą aż jej się uszy trzęsły. Ugotowałam jej jeszcze różyczki brokuła ,więc była zachwycona obiadem. Ja do swojego dania dodałam pokrojonego pomidora w kostkę przyprawionego bazylią, oregano, polanym kilkoma kroplami oleju.

Mniam mniam jak powiada moja córa :)

Szybki i smaczny obiad :)




2 komentarze:

  1. Lubię kuskus. Ostatnio faszerowałam nim papryki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My papryki faszerowaliśmy mięsem mielonym :) Przepyszne :)

      Usuń