środa, 4 marca 2015

Projekt Runway -II edycja



google




W sezonie wiosennym na antenę TVN wrócił Project Runway.

Dwie zmiany:

Program emitowany jest w środę o 21.30

Zamiast Mariusza Przybylskiego jurorem jest Marcin Tyszka.  Wszyscy znamy Tyszkę z Tapl Model i niekoniecznie go lubię, głównie za ten niewyparzony jęzor.

Pod tym linkiem możecie obejrzeć uczestników i ich projekty. Temat przewodni:



 link pochodzi ze strony Tvnu.



Kilka słów ode mnie o uczestnikach.

Denerwuje mnie pewność siebie Michała i krytykowanie projektu Sylwii. Zgodzę się jest dobry w tym co robi , pokazał to, docenili go też jurorzy ale szacunek powinien okazywać każdemu.

Patryk mimo, że dostał wyróżnienie od jury irytuje mnie swoim stylem bycia. Jeśli przyjął taktykę pod tytułem "zrobię z siebie sierotę to mnie będą przepuszczać" to moim zdaniem za daleko nie za jedzie. Mam nadzieję, że grupa mu odpuści a on sam nabierze większej pewności siebie.

Bartek hmm dla mnie to taki żigolo, cwaniaczek.Nie podoba mi się jego styl bycia...

Reszta uczestników na razie jest spoko. Czas pokaże na ile sobie pozwolą w programie :).

Z programu odpadł Mariusz. Sukienka minimalistyczna podobała mi się. Niestety złe wykończenie projektu go pogrążyło.

Mi do gustu najbardziej przypadł projekt Sylwii.

Oglądaliście, będziecie oglądac?

Który projekt Wam się podobał? :)





4 komentarze:

  1. Ja lubię Tyszkę za jego zdjęcia. Za osobowość już niekoniecznie :p
    Zaraz odpalam playera i obejrzę odcinek, bo Project Runway i Lewo Agaty, to jedyne produkcje, które oglądam na TVN ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam kilka odcinków w poprzedniej serii.
    Co do Tyszki, zdjęcia robi świetne ale jego charakter pozostawia sporo do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana czy otrzymałaś ode mnie mejla ;)?

    OdpowiedzUsuń