Uważam to za mój mały sukces, ponieważ zdarzało się że w jednym roku nie czytałam żadnej książki.
Moją listę otwiera :
1.Esesman i Żydówka Joanna Wydra
2. Wymarzony dom Magdalena Kordel
3.Wymarzony czas Magdalena Kordel
4.Wino z Malwiną Magdalena Kordel
5.Wieczna wiosna Katarzyna Zyskowska- Ignaciak
6.Nie lubię kotów Katarzyna Zyskowska- Ignaciak
7. Po drugiej stronie kartki Jodi Picoult
8. Irena Małgorzata Kalicińska
9.Uroczysko Magdalena Kordel
10.Tajemnica bzów Magdalena Kordel
11.Kawiarenka pod Różą M.Michalak
12.Nie oddam dzieci M.Michalak
13. Grzeczna to już byłam. Kobiecy przewodnik po seksie Joanna Keszka
14.Dziennik Anne Frank
15. Ta druga Joy Felding
Tak wygląda moja lista.
Największe wrażenie zrobił na mnie Dziennik Anne Frank. Czasy drugiej wojny światowej. Rodzina żydowska i jej ukrywanie się w Oficynie.
Wieczna wiosna nad tą książką popłakałam się . Przejmująca historia kobiety chorej na raka.
Bardzo szybko czyta się serię Malownicze Magdaleny Kordel (Wymarzony dom, wymarzony czas, Wino z Malwiną, Uroczysko, Tajemnica bzów) . Zostałam wielbicielką pióra tej Pani. Z utęsknieniem czekam na kolejną pozycję.
Kolejne pozycje będę opisywała w postach na blogu.
Nie chcę się zobowiązywać , chce dla samej siebie sprawdzić ile zdołam przeczytać :).
Dołączycie do mnie ?:)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz