niedziela, 13 marca 2016

52 książki w rok-sprawdzam czy to możliwe :)

 Od początku stycznia przeczytałam 15 książek.

Uważam to za mój mały sukces, ponieważ zdarzało się że w jednym roku nie czytałam żadnej książki.
Moją listę otwiera :

1.Esesman i Żydówka Joanna Wydra






2. Wymarzony dom Magdalena Kordel








3.Wymarzony czas Magdalena Kordel



4.Wino z Malwiną Magdalena Kordel







5.Wieczna wiosna Katarzyna Zyskowska- Ignaciak




6.Nie lubię kotów Katarzyna Zyskowska- Ignaciak


7. Po drugiej stronie kartki Jodi Picoult





8. Irena Małgorzata Kalicińska







9.Uroczysko Magdalena Kordel







10.Tajemnica bzów Magdalena Kordel



11.Kawiarenka pod Różą M.Michalak



12.Nie oddam dzieci M.Michalak



13. Grzeczna to już byłam. Kobiecy przewodnik po seksie Joanna Keszka



14.Dziennik Anne Frank


15. Ta druga Joy Felding




Tak wygląda moja lista.

Największe wrażenie zrobił na mnie Dziennik Anne Frank. Czasy drugiej wojny światowej. Rodzina żydowska i jej ukrywanie się w Oficynie.

Wieczna wiosna nad tą książką popłakałam się . Przejmująca historia kobiety chorej na raka.

Bardzo szybko czyta się serię Malownicze Magdaleny Kordel (Wymarzony dom, wymarzony czas, Wino z Malwiną, Uroczysko, Tajemnica bzów) . Zostałam wielbicielką pióra tej Pani. Z utęsknieniem czekam na kolejną pozycję.

Kolejne pozycje będę opisywała w postach na blogu.

Nie chcę się zobowiązywać , chce dla samej siebie sprawdzić ile zdołam przeczytać :).

Dołączycie do mnie ?:)













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz