poniedziałek, 11 kwietnia 2016

25/ Ocal mnie i 26/52 Spójrz mi w oczy Lisa Scottoline

Ocal mnie


 Zwykły dzień w szkole,akurat trwa przerwa obiadowa. Rose obserwuje swoją córkę jak je obiad ze swoimi koleżankami. Zgłosiła się do pomocy w stołówce ponieważ jej córce dokucza inna dziewczynka i jako matka chce ją obronić. W pewnym momencie w stołówce wybucha gaz i ogromny pożar. Rose musi dokonać wyboru albo wyprowadzi z płomieni swoją córkę albo jej koleżanki. Jakiego wyboru dokona ? Zapraszam do lektury.

Miłość matki nie zna granic. 

Bardzo ciekawa,bardzo emocjonująca opowieść.

Temat bardzo na czasie,kto z nas nie był choć przez chwilę obiektem żartów. Byłam i pamiętam że to nic fajnego.

W szkole zawiera się przyjaźnie ale jak jesteś inny niż wszyscy, wyróżniasz się z tłumu nie zawsze to kończy się dla Ciebie dobrze.

Aby zachęcić Was do lektury książek Scottoline napiszę, że jej ksiązki poleca sama Jodi Picoult.

Miłej Lektury!!!!!!!!


Spójrz mi w oczy 




O tej książce mogę napisać tylko jedno: To jest książka-petarda. 
Ellen jest dziennikarką. Samotnie wychowuje adoptowanego trzyletniego synka Willa. Pewnego dnia wracając z pracy, wyciąga z skrzynki na listy ulotkę ze zdjęciem zaginionego chłopca. Doznaje szoku gdyż na zdjęciu jest nie kto inny jak właśnie jej synek, Will. To odkrycie nie daje jej spokoju więc postanawia poznać prawdę, zabawia się w prywatnego detektywa - Sherlock Holmes w spódnicy. To co odkrywa całkowicie zmieni jej dotychczasowe życie.

Ta książka mimo że zdjęcie tego chłopca wzbudza we mnie lęk jest najlepsza z książek Scottoline.

Język jest prosty, akcja zwarta,brak ciągnących się opisów, których szczerze w książce nie znoszę.


W kolejce czeka kolejna powieść tej autorki "Cicho sza".



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz