poniedziałek, 9 grudnia 2013

FOX LIFE

Wczoraj wieczorem gdy już nasza lala smacznie spała, a mąż wyjątkowo zajął się porządkiem w kuchni leżąc na kanapie znalazłam super kanał, który od razu dodałam do ulubionych. Nie wiedziałam że na Fox life mogą być takie fajne seriale :) . Świat według Mindy, Gotowe na wszystko z Eva Longorią, stare odcinki Ostrego dyżuru z George Clooney. Wpadłam jak śliwka w kompot.

Świat wg Mindy to ciepły serial o perypetiach sympatycznej pani doktor-ginekolożki.

Gotowych na wszystko ani Ostrego dyżuru nie muszę opisywać bo z kto z Was ich nie oglądał. Obecnie na Fox leci 8 seria Gotowych . Uwielbiam te babeczki :).

Lecę zobaczyć może znowu trafię na jakieś fajne coś :)

3 komentarze:

  1. A ja właśnie ostatnio zastanawiałam się nad jakimś ciekawym serialem do oglądania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie bardzo się podobał wczoraj program " Życie bez wstydu" ;-)

    Szkoda, że tylko puszczają go raz w tygodniu.

    OdpowiedzUsuń