poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Projekt runway-suknie koktajlowe inspirowane biżuterią

Na początku odcinka  projektanci wybierali modelki, kierując się albo urodą modelki albo biżuterią, którą miały na sobie. Tematem przewodnim były suknie koktajlowe inspirowane biżuterią, oczywiście marki Apart. Tomek Ossoliński przyjaciel projektantów podzielił ich w pary, następnie musieli zamienić się projektami. Najmniej zadowolony z tej zamiany był Jakub, który dostał projekt Piotra, który wybrał bardzo trudny materiał do stworzenia czegokolwiek.  Suknie oceniali: Anja Rubik, Joanna Przetakiewicz, Mariusz Przybylski  duet Paprocki&Brzozowski.
Zobaczcie ich suknie :



projekt Doroty

projekt Jakuba

projekt Liliany

projekt Maćka

projekt mility

projekt Natalii

projekt Piotra

projekt serafina
Mimo początkowych problemów, najbardziej doceniony został właśnie Jakub, a najmniej Maciek. Moi faworyci to suknie : Doroty, Piotra, Jakuba.  Najmniej podobała mi się suknia Serafina.

11 komentarzy:

  1. Mnie też Serafina nie przypadła do gustu, reszta jest ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie zbyt prosta, chyba zły dobór materiału...

      Usuń
  2. Mnie najbardziej podobał się projekt właśnie Jakuba i Doroty. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się. Serafin wypadł kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakub był najlepszy. Fajnie, że nie wyrzucili Maćka... Wzbudza we mnie takie matczyne uczucia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maciek mimo bardzo męskiego wyglądu to takie flaki z olejem, chyba że faktycznie jest tak nieśmiały...

      Usuń
  5. Powiedziałabym że projekt Jakuba dodaje lat, Maćka odwrotnie - jest bardzo dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem projekt Jakuba to szyk i elegancja, a Maćka dla małych dziewczynek, albo dla dużych, które nie dorosły...Nie podoba mi się.

      Usuń
  6. Jak widzę sukienkę z kokardką, to od razu mi się śmiać chce, bo widzę przed oczami wersję bez kokardy.

    OdpowiedzUsuń