poniedziałek, 14 marca 2016

16/52 Dzieci wolności Paulina Simons







Jak pierwsze strony mnie wciągną to nie ma przebacz muszę przeczytać. Tę książkę wypożyczyłam w sobotę a dzisiaj tj. w poniedziałek ją przeczytałam.
Autorkę Paulinę Simons znam z pewnej trylogii o losach Tatiany i Aleksandra (Jeździec miedziany, Tatiana i Aleksander, Ogród letni). Wszystkie trzy tomy przeczytałam w bardzo krótkim czasie. Piękna historia pięknej miłości.
Dzieci wolności to również powieść o miłości.
Pewnego dnia statkiem z Włoch przypływa Gina wraz z bratem i z mamą. W porcie spotykają Harrego i jego przyjaciela Bena, którzy pomagają im znaleźć mieszkanie na jedna noc w przerwie w drodze do Lawrence gdzie czeka na nich kuzynostwo. Gina wpada w oko Benowi, a Ginie Harry. Czy będą razem? Zapraszam do przeczytania książki :). Obiecuję że historia Was wciągnie,ja już zaczęłam drugi tom pod tytułem Bellagrand.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz