sobota, 17 maja 2014

Kurczakoburger i najlepszy deser ever




  

Dzisiaj na obiad były kurczakoburgery  a tydzień temu był najlepszy deser jaki kiedykolwiek jadłam : Kopiec Kreta :).
Na kurczakoburgery potrzebujemy :
pierś z kurczaka
krakersy
cebula czerwona
papryka czerwona 
pomidor
ogórek konserwowy
sałata
bułki hamburgerowe lub jakie lubicie
ketchup
musztarda

Mięso oczyścić i zemleć, wrzucić do dużej miski. Krakersy kruszymy i dodajemy do mięsa. Dodajemy sól, oregano, bazylię, musztardę (2 łyżki), jajko i mieszamy. Podzielić na równe 6 części i formujemy kotlety. Kotlety obsypujemy troszkę bułką tartą.
 Warzywa kroimy w plastry, a paprykę w paski.
Kotlety smażymy na patelni grillowej do zrumienienia.
Bułki delikatnie przypiekamy.
Dolną część bułki smarujemy ketchupem, układamy kolejno: liść sałaty,kotlet, plaster sera, plaster pomidora, cebuli i ogórka. Wierzchnią część bułki smarujemy musztardą. Przykrywamy i domowy fast food mamy gotowy.

Kopiec Kreta : patrz przepis na opakowaniu dr Oetkera :).
SMACZNEGO :)


10 komentarzy:

  1. Ja robiłam kilka lat temu kopiec kreta z własnego przepisu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam kopiec kreta, ale na drugi dzień banany niestety czarnieją. próbowałam robić z truskawkami, to efekt był jeszcze gorszy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam banany nie sczerniały, ciasto cały czas trzymaliśmy w lodówce.

      Usuń
  3. burgera poproszę tylko bułkę wymienię a kopiec cały calutki chcę!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczakoburger... :) Brzmi znajomo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Innego nie robię:)

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę :)
      ja ostatnio jeszcze trochę kombinowałam i zrobiłam inaczej i z wieprzowiny, też bardzo smaczny :)
      Wrzucę kiedyś :)

      Usuń
  5. Uwielbiam Kopiec kreta:) To ciasto smakuje chyba każdemu. Wieki go nie robiłam.

    OdpowiedzUsuń