środa, 12 listopada 2014

TOP 5 SERIALI KOMEDIOWYCH KANAŁU COMEDY CENTRAL

O czym dzisiaj myślę? Takie pytanie co dzień widzę na portalu społecznościowym FACEBOOK.

Dzisiaj nadal pozostaję w strefie kulturalnej.

Przedstawię Wam moje ulubione seriale komediowe.

Wybrałam 5 , które najbardziej mnie śmieszą i z przyjemnością oglądam nawet powtórki.

Listę otwiera serial

5. JAK POZNAŁEM WASZĄ MATKĘ



Z tym serialem mam problem. Niby go lubię, niby go nie lubię. Szczerze to strasznie mi się dłużył. Dobijały mnie jeszcze te ciągłe powtórki, nie mogłam trafić na  dalszy ciąg przygód Teda, Marshalla, Lily, Robin i Barneya .
 O czym jest serial?
To filmowy pamiętnik Teda, który pokazuje gdzie i w jakich okolicznościach w końcu trafił na tą jedną, jedyną. I niestety nie jest to Robin :(.  Lily i Marshall tworzą zgraną parę, Barney tak jak i Ted szuka tej wymarzonej, tylko przy tym traktuje kobiety przedmiotowo, dopóki , dopóty nie dociera do niego że kocha Robin. Końcówka serii jest zaskakująca...

4.DIABLI NADALI

 Perypetie grubiutkiego kuriera , jego  pięknej żony i jej ojca na przedmieściach Queens. Gderanie, narzekanie, objadanie Douga to tematy każdego odcinka. Żeby nie było że nie ma w nim poważnych tematów, to przez kilka odcinków przewija się temat posiadania dzieci i możliwej adopcji.

3. MELISSA I JOEY

Zaczęłam oglądać ten serial z powodu aktorki, która gra jedną z głównych ról. Wcześniej Melisse Joan Hart podziwiałam w Sabrinie nastoletniej czarownicy. Pamiętacie ją?
Melissa i Joey to perypetie pani polityk i bezrobotnego Joe , którego zatrudnia w charakterze niani dla jej podopiecznych Rydera i Lennox. Ich matka a jej siostra niestety trafiła za kratki i teraz ona musi zaopiekować się rodzeństwem. Zycie codzienne pokazane w formie śmiesznych dialogów i sytuacji. Praca, dom, szkoła, pierwsza miłość, pierwszy seks, to wszystko znajdziecie  w tym serialu.

2. TEORIA WIELKIEGO PODRYWU 
Przygody dwóch fizyków i ich kumpli. Są inteligentni, mają umysł ścisły, rozwiążą każdy problem naukowy, ale za to nie umieją postępować z kobietami. Prześmieszne dialogi, proza życia, to główne tematy serialu.

1. PRZYJACIELE






Palec do góry kto nie uwielbia piątki przyjaciół ? Ich nie da się nie lubić. Rachel, Monika, Joey, Ross i Phoebe to ideał paczki przyjaciół. Odkąd zaczęłam oglądać ten serial marzyłam o takiej paczce. W każdej sytuacji sobie pomogą, zawsze mogą na siebie liczyć. Uwielbiam ich i mogłabym oglądać ich na okrągło.

Po krótkich recenzjach zapraszam do oglądania :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz