wtorek, 20 stycznia 2015

Shannen Doherty- moja idolka z dzieciństwa

Po opublikowaniu postu na blogu, zajrzałam na wirtualną polskę.  Na dole ekranu widzę zdjęcie młodej Shannen Doherty i tytuł: Gdzie podziała się ta urocza dziewczyna? Serialowa Brenda po latach. Na onecie z kolei tytuł:  Kiedyś wyglądała tak- a teraz? Uwaga możecie mocno się zdziwić.

Muszę się do czegoś przyznać, uwielbiałam serial Beverly Hills 90210. Najbardziej polubiłam Brendę i Dylana. Dla mnie najlepsza serialowa para. Gdy Shannen odeszła z serialu, przestałam  i ja go oglądać. Nie znosiłam jak Kelly migdali się z Dylanem. Wiem ze to tylko scenariusz, ale Brenda zawsze powinna być z Dylanem :). 
Dlaczego tak polubiłam Brendę(shannen ) ?
Nie poznałam jej osobiście ale ujęła mnie jej uroda, ciepło. To odczucia czysto- ekranowe.
Denerwują mnie takie tytuły,to normalne, że teraz po kilkunastu latach od emisji serialu wygląda się inaczej.
Czy naprawdę Shannen wygląda tak źle?
 Kiedyś :

Dziś w wieku 44 lat.


Szczerze chciałabym wyglądać tak jak ona w wieku 44 lat :).

A Wy oglądaliście seriale, które pamiętacie do dziś?






2 komentarze:

  1. Ja też oglądałam ten serial wieki temu:) Moim zdaniem wcale tak źle nie wygląda, chyba trochę przesadzają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz Beverly Hills 90210 leci na cbs tylko o 23.00:(... teraz to już nie interesuje tak jak kiedyś wiadomo,ale sentyment pozostał :)

      Usuń