środa, 18 lutego 2015

Jestem uzależniona




 Jestem uzależniona.

Ciekawe jak zareagowaliście na taki tytuł posta?

Matko od narkotyków!

Matko od alkoholu!!

Matko od dopalaczy!!!

Matka, żona jak tak można !!!!

Możecie odetchnąć z ulgą :)

Jestem uzależniona od dóbr komputerowych i nie tylko :)

1. Telefon
 Zwłaszcza aplikacja Facebook na moim smartfonie. Mogę co chwilę wciskać białą literkę F na niebieskim tle i sprawdzać czy ktoś znajomy nie wrzucił czegoś ciekawego na swoją stronę. Żeby nie zwariować na noc wylogowuje się z fb.  Od dwóch dni PT zainstalował mi aplikację Państwa Miasta i sprawdzam swoją wiedzę.  Pamiętacie:  Państwo, Miasto, roślina, zwierzę, kolor,imię ? Za dzieciaka uwielbiałam w to grać z babcią.  Zawsze chciałam wygrywać :).

2. Słodycze

Dzień bez słodkiego to dzień stracony. Teraz jak boli mnie gardło spasowałam, jem tyle ile muszę, czyli śniadanie, drugie śniadanie,  obiad, podwieczorek, kolacja.

3. Laptop

Mimo że,  co chwilę sprawdzam co na fejsie, wieczorem jak Wiki pójdzie spać, muszę sprawdzić co słychać w internetach. Najpierw poczta na onecie, wirtualnej polsce, następnie pudelek, instagram, znowu facebook na większym ekranie więcej widać :)  a na końcu zaczytuję się w moich ulubionych blogach :).

4. Telewizja

Obowiązkowo muszę obejrzeć Barwy szczęścia. Od kilku dni mam zajawkę na programy kulinarne na Kuchnia + i BBC lifestyle. Prawie wszyscy wyrzucają tv ze swojego domu,mieszkania, ja bym nie mogła.Nie jestem na czasie . Oczywiście rano DDTVN najchętniej z Panią Dorotą i Panem Marcinem, ale Pani Ania i Pan Robert też dają radę. Byłam z obozu, który nie tolerował Pani Jolanty Pieńkowskiej.

5. Kawa

Jestem uzależniona od dobrej kawy. Codziennie muszą być dwie. To nic że dla kogoś to mleko z kawą, ale ja taką uwielbiam. Jednak najlepszą kawę nie piłam w kawiarni, restauracji tylko u mojej kochanej bratowej:).


      Kiedyś lubiłam czytać namiętnie książki, które mogłoby podchodzić pod uzależnienie, ale na czytanie książek muszę mieć fazę :). Za dzieciaka również byłam uzależniona od robienia bransoletek z muliny. Koleżanka z paczki pokazała jak się robi i wciągnęłam się bardzo. Do tego doszło że śniły mi się po nocach :).

Gdy spytałam znajome od czego są uzależnione najczęściej padały następujące odpowiedzi :

Internet, fb na telefonie, instagram, książki, słodycze, szydełko, układanie puzzli,seks ( ja na seks miałam ogromną chęć w ciąży,można powiedzieć że też byłam uzależniona, teraz mi przeszło).

A Wy moje drogie czytelniczki od czego jesteście uzależnione?:)



10 komentarzy:

  1. Ksiqzki i telefon :) to dwie glowne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Komputer i aparat, zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój aparat niestety się zepsuł, zbieramy na nowy :)

      Usuń
  3. Oj, kawa nr jeden u mnie :) a w szczególności jej zapach :) uwielbiam.... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj kawa tak, tak, tak i marzę o porządnej parzonej jak skończę karmić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tablet, kawa, aparat i dobre jedzenie - i jestem szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj chyba sporo z nas ma te same uzależnienia :)

    OdpowiedzUsuń