czwartek, 12 lutego 2015

Nowości w TVN-ie- czyli wiosenna ramówka stacji

TVN jest moją ulubioną stacją telewizyjną.

Uwielbiam ją za DDTVN, Na Wspólnej. Od czasu do czasu wyemituje dobry film lub animację.

W wiosennej ramówce moją uwagę przykuły nowe seriale :

MĄŻ CZY NIE MĄŻ



Wio­sną na an­te­nie TVN za­de­biu­tu­je nowy se­rial ko­me­dio­wy "Mąż czy nie mąż". To prze­wrot­ne love story o mi­ło­ści do re­mon­tu. W ro­lach głów­nych wy­stę­pu­ją Mag­da­le­na Schej­bal i Mar­cin Per­chuć. Marta (Mag­da­le­na Schej­bal) i Mi­chał (Mar­cin Per­chuć) przez lata byli ko­cha­ją­cą się parą. Stwo­rzy­li wspa­nia­łą ro­dzi­nę, razem miesz­ka­li, pra­co­wa­li i wy­cho­wy­wa­li córkę – Zuzię (Mag­da­le­na Żak). Nigdy nie pod­ję­li de­cy­zji o mał­żeń­stwie, bo for­mal­no­ści miały dla nich zna­cze­nie dru­go­rzęd­ne. Sta­tus żony i męża nie był im po­trzeb­ny - i tak byli parą pełną parą! Pew­ne­go dnia Mi­chał od­szedł do innej ko­bie­ty. Teraz wraca z pod­ku­lo­nym ogo­nem, błaga o wy­ba­cze­nie, obie­cu­je gwiazd­ki z nieba... 
Magdalenę Schejbal pokochałam za rolę w serialu SZPILKI NA GIEWONCIE.Była boska,zobaczymy czy teraz da z siebie wszystko :). 
Kolejny nowy serial to: 
NIE RÓB SCEN 
Panią Asię znam z serialu kasia i tomek. Razem z Pawłem Wilczakiem wymiatali :). Teraz poza Joanną nie widzę znajomych twarzy, więc nie wiem ale może telewidzowie ten serial pokochają:).
 ODLOTOWY OGRÓD-program o tematyce ogrodowej. Prowadzący będzie zmieniał polskie ogrody.Na zdjęciu prowadzący program Dominik Strzelec.


MAMY CIĘ- jak by nie było nowość. Program ten wraca na antenę po 11 latach przerwy. Marcin Prokop i Szymon Hołownia będą gospodarzami. Ta para telewizyjna bardzo dobrze się ze sobą dogaduje, tylko żeby nie było tak jak w przypadku Andrzeja Morozowskiego i Tomasza Sekielskiego.

MALI GIGANCI  show o dzieciach i dla dzieci. Bardzo fajny pomysł. Prowadzący Filip Chajzer, jury  Agniesz­ka Chy­liń­ska, Kuba Wo­je­wódz­ki oraz Ka­ta­rzy­na Bu­ja­kie­wicz.



PIEKIELNY HOTEL

 Z opresji hotelarzy będzie wyciągać perfekcyjna pani domu czyli Małgosia Rozenek. Zobaczymy :)

Zdjęcia pochodzą z Onetu.

W ramówce zostają:Prawo Agaty, Szpital, Szkoła,Kuchenne rewolucje, Na językach (dlaczego?:(),Dzień dobryTVN. Rusza druga edycja Projekt Runway.
Na pewno sprawdzę seriale, na pewno będę oglądała Projekt.
Widzicie coś dla siebie w TVNIE?:)

7 komentarzy:

  1. Chętnie obejrzałabym niektóre z nowych programów, jednak raczej na to nie znajdę czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem ciekawa małych gigantów no i seriali, ale czy je obejrzę ?:) Hmmmm

      Usuń
  2. Ja uwielbiam Projekt Runway :)
    a seriale... mam nadzieję, że się nie wciągnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszą edycję Runway relacjonowałam na blogu :).

      Seriale zobaczymy po pierwszym odcinku :).

      Usuń
  3. Czekam na nowe seriale! Uwielbiam chyba wszystkie ich serialowe produkcje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo do gustu mi przypadł serial, który już się skończył, a mianowicie "Przepis na życie" :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Odlotowy ogród chętnie obejrzę

    OdpowiedzUsuń