wtorek, 24 września 2013

Gar rozmaitości

Do gara rozmaitości potrzebne są :

Fasola czerwona i biała ( w puszce)
kawałek boczku może być surowy albo wędzony u mnie był ten drugi
pierś z kurczaka
puszka kukurydzy
papryka czerwona, zielona, żółta ( po pół każdej)
pomidory krojone
cebula (u mnie była czerwona), czosnek, por
sól,pieprz, oregano, bazylia, chilli

Boczek rumienimy i do gara.
Pierś z kurczaka podsmażamy i też do gara, Ja przyprawiłam ją bazylią i oregano.
Następnie na patelnię wrzucamy cebulę, pora i na końcu czosnek. Wszystko znowu wędruje do gara. Papryki lądują na chwilkę na patelnię i wrzucamy do gara. Do gara wrzucamy też kukurydzę, fasolę, pomidory i zalewamy szklanką wody. Gotujemy aż warzywa zmiękną, doprawiamy i SMACZNEGO :).
Podajemy z ryżem, z ziemniakami , można też z makaronem .



4 komentarze:

  1. lubię jednogarnkowce :)
    wczoraj nawet zapiekankę robiłam w garnku bez zapiekania hihi
    no właśnie... pora obiad zrobić O_O

    OdpowiedzUsuń
  2. niedlugo i to bardzo niedlugo,uczen przerosnie mistrza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj do mistrza to mi jeszcze bardzo daleko ale dziękuje :)

      Usuń
  3. Brzmi i wygląda bardzo smacznie.
    Kiedyś Twój przepis wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń