środa, 12 marca 2014

Obiadowo : placki z kaszy gryczanej



 Szukając pomysłu na obiad , wpadłam na placki z kaszy gryczanej. Placki z kaszy nie są mi obce ponieważ wcześniej robiłam placki z kaszy jaglanej klik.
Do placków potrzebujemy:
2 woreczki ugotowanej kaszy gryczanej
bułkę namoczoną w mleku
jajko, sól, pieprz, przyprawy, które lubicie

Wysypujemy kaszę do miski, dodajemy jajko, przyprawy i bułkę tartą, tak aby wszystko ładnie się ze sobą łączyło. Oryginalny przepis tu . Mi wyszło 8 placków średniej wielkości. Na szczęście bo już myślałam że będę musiała dzwonić do kolegi po obiad. Spytacie dlaczego? Ano dlatego że nic mi się nie chciało kleić , rozwalało się, aż blondynka wpadła na pomysł aby wsypać bułki tartej i w ten łatwy sposób obiad został uratowany. 
Smacznego !!!




4 komentarze:

  1. Nie spotkałam się jeszcze z takimi plackami. A odnośnie tego, że nie chciały się kleić, może dobrze byłoby zwilżyc ręce?

    OdpowiedzUsuń
  2. hm, nie przepadam za kaszą gryczaną, ale te twoje pulpeciki wyglądają apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, moja Wiki zajadała się nimi, Można też dodać paprykę i ser żółty

      Usuń