poniedziałek, 24 marca 2014

projekt runway-kolejne wyzwanie :)

Za Nami kolejny odcinek Project Runway.

Galeria :

projekt Aleksandry

projekt Arlety

projekt Doroty 


projekt Jakuba

projekt liliany

projekt Macieja( zwycięski)

projekt Mility (ten projekt wygrał w konkursie z udziałem ludzi przebywajacych w galerii)

projekt Natalii 

projekt Piotra

projekt Serafina


Temat przewodni: silna kobieta naszych czasów
Jury: Joanna Przetakiewicz, Anja Rubik, Mariusz Przybylski, Weronika Pietras-główna projektantka Simple
Zadanie wymyślić taki ubiór, który porwie jury a tym samym wejdzie do masowej produkcji.
Wielki wygrany : Maciej Sieradzky
Wielka przegrana: Aleksandra Bąkowska

Zaskoczyło mnie jury, które po raz pierwszy bardzo dobrze wypowiedziało się o projekcie Piotra. Dali mu spokój. Natomiast zjechało równo Aleksnadrę, z tego co pamiętam to też oberwało się Arlecie, Natalii. Co do Natalii, sympatyczna dziewczyna, która we wczorajszym programie przeżywała jakiś kryzys:(. Natalia głowa do góry :).  Serafin(którego nie cierpię) znów zabrał modelkę Jakubowi, ale projekt mi się podobał :).
Projekt Jakuba też niczego sobie :).
Projekt Doroty wydaje mi się za bardzo roznegliżowany, ale ogólnie ujdzie :). Założyłabym jak bym miała pod tym jeszcze czarny top :).
Elegancja, prostota, minimalizm to jest to co lubię najbardziej :).

A Wam, który projekt się spodobał ?:)



8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. wpada w oko :) też by mógł trafić do produkcji :)

      Usuń
  2. a mnie sie nie podoba Ania Rubik,a jeszcze gorzej jak otwiera buzie,logopedy trzeba iwona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na szczęście w programie jest na samym początku i na końcu :)

      Usuń
  3. To bardzo ciekawy program. Obejrzałam tylko jedne odcinek, mam nadzieję, że wkrótce nadrobię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo że średnio interesuję się modą , to ten program lubię oglądać. Fajnie jest podpatrywać innych jak z niczego potrafią niekiedy zrobić coś extra :)

      Usuń