poniedziałek, 20 stycznia 2014

Hortexowo-ekspresowo czyli obiad dla leniuszków :)

Gdy nie masz pomysłu na obiad
Gdy nie masz czasu na siedzenie w garach
Gdy chcesz coś lekkiego na obiad
Polecam  mrożonki Hortex :)

My lubujemy się w serii Warzywa na patelnię. Uwielbiam warzywa na patelnię z ziołami i papryką.

Są także :

warzywa na patelnię z  przyprawą włoską
warzywa na patelnię z suszonymi pomidorami
warzywa na patelnię z bazylią i tymiankiem
warzywa na patelnię z koperkiem
warzywa na patelnię

Skład przykładowego dania :
Brokuły, ziemniaki, marchew, papryka, fasola szparagowa, cebula, kukurydza.

Prawda, że samo zdrowie?
10 min przy minimalnej ilości oleju i masz danie gotowe lub dodatek do dania.
Polecam :)
U mnie dzisiaj królowały warzywa na patelnię z suszonymi pomidorami, a  Misiowaty zajadał się mieszanką grzybów leśnych.  W zamrażarce czekają mrożone: fasola zielona i żółta, brokuły, kalafior.


3 komentarze:

  1. Moja teściowa często je robi, ale właściwie zapomniałam o nich...a przecież to świetny patetnt na co dzień... ciągle trzeba myśleć co tu na obiad i jak go zrobić przy tym Małym Nieskrętku :), a tu bach i już zrobione :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja warzywa bardzo lubię, ale jakoś do tych na patelnię nie mogę się przekonać. Zawsze wychodzą mi twarde:) Ale warzywa z Hortexu kupuję chętnie. Są bardzo dobrej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym tygodniu jadłam już dwa razy warzywa na obiad ;)
    Wychodzi na to, że jestem leniuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń