czwartek, 30 stycznia 2014

Kiszka ziemniaczana

Kiszkę ziemniaczaną uwielbia mój mąż, ja za to uwielbiam babkę ziemniaczaną , którą robi mój tata. Oprócz ziemniaków, dodaje kiełbaskę, boczek, cebulkę, oczywiście sól, pieprz, i zapieka. Mniam mniam, skórka chrupiąca, najlepsza jeszcze ciepła.
Kiszkę polubiłam dopiero od niedawna. Zależy jak zostanie zrobiona i czy jest wyczuwalny zapach jelit wieprzowych.
Składniki:
Ziemniaki, cebula, jajko, sól, pieprz, jelita wieprzowe. Jelita dobrze myjemy, oczyszczamy . Ziemniaki i cebulę ścieramy, dodajemy jajko i odrobinę mleka. Taką mieszanką wypełniamy jelita. Wkładamy do piekarnika i pieczemy...
Jemy z mlekiem albo kefirem :).
Smacznego :)

Zdjęcie: Google

5 komentarzy:

  1. Dla mnie, jeśli kiszka to tylko pasztetowa :))) Nie wiem czemu za innymi nie przepadam, choć zdjęcie smakowite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię pasztetowej. Spróbuj może się w końcu przekonasz :).

      Usuń
  2. moja teściowa to robi.
    ja wolę tradycyjne placki ziemniaczane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię i placki, i kiszkę i babkę, talarki :). Ogólnie jestem ziemniaczano-makaronowa :). Czasami kaszowa lub ryżowa :)

      Usuń